fredag, januari 25, 2008

Fika och åter fika

Idag har jag verkligen inte gjort något som helstvettigt! En lång slödag som jag har tillbringat med att göra lite café hoppande. Först frukost med A och K på espresso house. Detta följdes av en liten runda på stan med K och N för att sedan möta upp J,C och V på café garbo! Väldigt kul eftersom jag inte har träffat någon av dom på en längre tid så det var mysigt! En liten klänning fick även följa med hem! N och jag gick via mammas jobb så vi fick skjuts hem och dessutom plockade vi upp sushi på vägen! UUUUUnderbart! det var allt för länge sedan!
Sen blev det iväg en sväng till hornbach för att köpa tavelram och nu har jag precis hoppat ur duschen!
Ikväll blir det en spontan utgång med K, A och V! Så himla kul! jag är lycklig! Nu måste jag springa och sminka mig! Ha det bra och så syns vi ute ikväll :)

Inga kommentarer: