lördag, januari 19, 2008

Nattbloggning

Haha ja det är typiskt! Jag har sovit hyfsat bra i hela examensperioden och sluppit lindrigt undan alla sömnproblem! Sen första dagen på mitt fria liv, vad händer? KAN INTE SOVA! Tror kanske jag somnade en halvtimme och vaknade med värsta magknipen (min stackars mage tålde nog inte ölen som det firades med på apollo och texmex) som gick över efter en liten stund!
Efter det har jag legat och vridit mig fram och tillbaka och lyssnat på grannarna som lagade mat mitt i natten etc. Räknat baklänges och alltsom jag brukar göra för att kunna sova men ack nej! Så för 20 minuter sedan gav jag upp! Gick upp och kokade mig en portion havregrynsgröt med äpple och kanel! Bara för att kroppen ska bli riktigt trött!
...
...
Ja jag tror kanske att det kan börja funka! Ska gå å prova å se om det funkar!
Godmorgon (det är alldeles för sent/ tidigt för att säga godnatt så vi kör på godmorgon)

Inga kommentarer: