tisdag, januari 22, 2008

Välkommen till gangster-Göteborg

Imorse när jag vaknade så möttes jag av ett brev från in syster som hälsade mig välkommen till gangster göteborg! jag var fortfarande för nyvaken för att fatta vad hon menade! Men efter lite kaffe och lite radio i öronen så började jag sakta men säkert fatta vad som hade hänt. DET HÄR !!!
Hur bisarrt är inte detta! Jag som ska in till stan idag för att äta lunch med I^2! Herregud vad händer med stan egentligen?
Min far uppmanade mig om att jag ska kolla på nätet så att det inte finns några bomber dit jag ska och sa sedan att han hade kollat att bron stod kvar! My God och jag som var nervös för att köra mer bil efter igår! VAD HÄNDER MED VÄRLDEN!!!!
Nu ska jag vackert äta mina fullkornsflingor med Onaka fil och sen får jag väl sätta fart antar jag! Kram kram på Er

Inga kommentarer: