onsdag, januari 30, 2008

Dag på stan

jag hade seriöst v'ärldens sämsta start på dagen idag! kan inte bli så mycket värre. Först drömde jag att jag hade examensperiod och att jag hade glömt bort att jag hade en examen så jag stressade runt och fick inte sitta på biblioteket etc. Så när syster yster väckte mig för att vi skulle sjunga för pappa så var hela kroppen spänd i stressmode. Nice. Efter att vi hade jsungt för pappsen som blir ännu äldre idag så gick jag och la mig igen (jag skulle ju inte till vare sig skola eller jobb) och då drömde jag att jag blev torterad och utpressad. Mysigt!
Sen så hittade jag ingen nyckel till huset för min syster hade snott min extra nyckel. När jag väl hade hittat en undangömd nyckel så var jag tvungen att tanka bilen trots att jag redan var sen tilll lunchen. Grrrrrreeeeaaat.
Men lunchen med I^2 var supertrevlig!
Sen så fick jag mig en liten "skönhetsoperation" på mammas jobb och är nu lite blod och några födelsemärken fattigare. Ikväll blir det att uppvakta pappa med middag etc.
ha en härlig kväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

säg grattis till gamlingen =)

Anonym sa...

"vem e gamlingen, jaha, gubben"
citat Snuttegull över min axel