torsdag, januari 10, 2008

Anther day goes by

Jag är helt sjuk trött! Men som vi har kommit överens om under våra pauser i skolan alla är sjukt trötta! Äckliga examensperioder nu kommer jag ihåg hur jobbiga dom är! Idag på biblioteket kom jag på mig själv att sitta och längta tills den riktiga skolan börjar! Men det är inte förrän i februari *djup suck* jag vet att jag är knäpp som längtar tillbaka till riktig skola men hey det är ju inget nytt heller!

Haha mina grannar e verkligen hur roliga som helst! Fan de lättar upp vardagen ibland! Nu sitter jag ju och fnittrar åt allt möjligt men när min granne stirrar på mig med stora runda ögon i skolan och undrar om jag inte tycker det är vinter ute! Jo det är vinter håller jag med om! Ja men fryser du inte säger han och tittar menande på Nina som dagen till ära ytterligare en dag är iklädd kjol... Jag svarar att detta vädret typ är som svensk sommar! Man kan ju inte säga till honom att jo du förstår P att jag har på mig kjol för att jag är så in i h-vete trött på jeans och byxor förstår du... Vissa grejer håller man för sig själv!

Kan tala om för alla som älskar att gotta sig åt min otur att jag har världens värsta träningsvärk idag! När jag skulle ta ut böckerna ur skåpet så höll jag på att tappa dom! Okay de är tunga liksom men hallå armarna brann som eld! Fy fasen! Senare under dagen så kom magen och framsida lår med! Oh holy crap!

För vidare information så har jag lagt märke till att varje gång jag beställer men dupla capuccino vanillias tejszinhab és cukor nélkül så himlar tjejen bakom disken med ögonen och drar en djup suck samt mumlar till sin kollega hur jäkla jobbigt det är att göra min cappuccino! Varje gång! Slår aldrig fel!
Tell me! Vad ska en stackars liten kaffe knarkare som undertecknad göra för att få lite respekt när man stillar sitt beroende?

Inga kommentarer: