tisdag, juli 08, 2008

Aj aj fucking aj

Jaha jag är helt slut!
Box impact var jobbigt riktigt jobbigt! blodsmak i munnen och illamående! men det var väldigt kul!
Dessvärre så var jag en ensam liten förvirrad tjej där så instruktören parade ihop mig med min partner. Han var en stor biffig kille över 180 cm. Han körde fullkomligt skiten ur mig! Peppade och peppade hela tiden och som den envisa jävel jag är så gick jag ju på det och nu kan jag inte hålla ett glas utan att armarna skakar! Hur ska detta gå imorgon? Ingen aning och överimorgon ska vi inte ens tänka på.
Kan ni förstå att jag kände mig som en liten myra jämfört med denna kille? När han körde kickar mot boxningssäcken så flög både jag och säcken flera meter! Jag kastades verkigen runt som en vante och det är ganska bra jobbat när det gäller mig ska jag säga!
Nej nu måste jag sova för min kropp fixar inte mer idag
X

Inga kommentarer: