tisdag, juli 22, 2008

Håller mig vaken!

Jag ska ju då som bekant gå på och jobba natt starting imorgon så jag tänkte försöka hålla mig vaken åtminstone till ett så jag sover längre imorgon för att första natten ska bli lättare att överleva... Men problem:
Jag gick upp klockan 05.15 imorse och börjar bli väldigt trött just nu. Så vad gör Nina för att hålla sig vaken kan man tänka?
  • Jag har snott syster ysters hantlar och ska göra lite styrketräning
  • Sitter och lyssnar på Bon Jovi med Who says you can't go home på den ena datorn samtidigt som jag skriver blogginlägg på den andra
  • Chattar med kompisar på Msn! tack och lov för denna uppfinning ibland

Mitt andra problem är att jag befinner mig hemma hos min familj där det enbart finns koffeinfria théer i knäppa smaker såsom pepparmynta och kanel. Jag fixar inte sånt. not my cup of tea. det tog mig en kvart att hitta okay thé. det blev Fortnum&Masons Earl gray. Tack och lov att det existerar annars vet jag inte vad jag skulle gjort.

En annan grej som jag fick förklarat för mig ikväll: När jag plockade ut diskmaskinen så kom Chanel (katten inte handväskan) och jamade och strök sig mot mina ben konstant. Jag började undra om katten var sjuk för hon brukar aldrig göra så på mig men fick förklarat att Chanel (again katten) alltid gör så när någon plockar ut diskmaskinen på samma sätt som hon alltid jamar när någon går in/ut genom vår entrédörr. Vad är detta för knäppkatt?

Na na na na Who say's I can't go home...

Inga kommentarer: