tisdag, juli 01, 2008

Perfekt dag

Idag har verkligen varit en perfekt dag att vara ledig på! Solen sken hela dagen (okay den är fortfarande uppe men nu har jag förklarat att det är kväll) och det var tom nästan 20 grader ute!
Först var jag uppe för jäkla tidigt igen för en tripp till farbror doktorn och Nina är frisk som en nötkärna-.. Eller ja nästan i alla fall=)
Sedan när min syster behagat att stiga upp så åkte vi och handlade en sväng! Sen var jag så trött att jag somnade på mina föräldrars säng (min hade fortfarande en massa kläder på sig). efter det var det en sen lunch.
Nu har jag slitit med att klippa gräset i trädgården. Något var allvarligt fel med den jäkla gräsklipparen så den var tung som jag vet inte vad. Mamma snackade om några luftkuddar men jag har ingen aning. Även fast vi inte har så stor trädgård tog det sjuk lång tid och jag är helt slut nu!
zzzz
va?
Okay jag får förflytta mig till soffan helt enkelt! För det ligger fortfarande kläder över hela min säng! En dag snart ska jag ta och sno lite bilder som min kära syster har tagit och lägga upp sm lite dekoration i bloggen. Saknar bilder i den nu men jag orkar inte fixa till det=)
x

Inga kommentarer: