fredag, juli 25, 2008

Mitt i natten ju!

Hallå hallå här kommer ett litet blogginlägg så här mitt i natten. Har varit ganska lite att göra även denna natt men tack och lov lite mer än förra natten.
Idag sov jag till 15.00 det var väldigt trevligt men det blev lite klibbigt på slutet. Man blev lite knäpp i huvudet av värmen som var på eftermiddagen. Jag mötte upp lilla "bebis" och hade utvecklingssamtal med henne över en islatte eller två på stan och åkte därefter direkt till jobbet. Det var trevligt och precis lagom att komma ut då för temperaturen började sjunka.
Eftersom jag skulle träffa bebis och eftersom jag hade sjukt lång reaktionstid imorse så blev det ingen cykel. Satan vad trött jag var när jag äntligen tog mig hem imorse.
Nej nu får gärna någon patient ringa på mig så jag får röra mig lite annars blir det lite väl segt...

Update: två sekunder efter att jag postade inlägget ringde det! Hurra!

1 kommentar:

Anonym sa...

cool life! jag e helt hooked i House nu förresten....