tisdag, juli 01, 2008

Kvällen och min älskling

Ja när pappa kom hem från golfturen och gräset var färdigklippt så föreslog han att jag och syster skulle ta en sväng i min bil och lufta den lite eftersom det var en sån himla fin kväll! Sagt och gjort jag och syster slog oss ner i min lilla älskling, mitt hjärtas glädje mitt lilla gull och körde en liten tur! Tog och köpte lite glass åt mor och far på vägen hem bland annat. Solen sken och allt var bara underbart! När jag kom hem så hade jag bara ett stort leende på läpparna! Verkligen en perfekt kväll!

Tänkte bara visa er en bild som syster har tagit av min favoritbil. Den är lite smutsig på bilden men det är numera åtgärdat så det kan ni bara se bort från!


Nathalie har alla rättigheterna till den här bilden och den är lånad med tillstånd av henne till denna blogg.

Inga kommentarer: