fredag, juli 04, 2008

Time flies

Ja då var det fredag igen! 4th of july är det också. Tydligen ska Bruce Springsteen spela i göteborg ikväll. Det är kanske därför jag av någon konstig anledning har gått omkring med låten Radio Nowhere på hjärnan exakt hela dagen... Det börjar bli lite irriterande nu kan jag säga.
Jag sov ganska länge idag! Ignorerade när mamma väcke mig för att jag bad henne väcka mig igår så jag inte skulle sova bort hela förmiddagen. Resultat? Jag sov bort nästan hela förmiddagen och fick äta lunch till frukost. Det var gott det med så jag klagar inte.
Sen var jag smakråd åt min mor som köpte en linnejacka bland annat. IV skulle egentligen bara fixa en flask-dekoration till champagneflaskan som de ska ge bort ikväll men sen ville mamma kolla i lite affärer också så då blev jag chaufför och smakråd.
Föräldrarna ska bort ikväll, min lillasyster är i spanien och göttar sig och jag ska jobba imorgon så jag kan inte svira alltför mycket. Däremot så rensade jag ur deras badrumskåp idag på order av modern och hittade massa roliga prylar så jag tror att det blir spakväll med ångbastu bland annat... Det kan ju vara grymt skönt! Så kör vi en bra film till det så är kvällen komplett!
Nej nu tittar solen fram igen så nu ska jag lägga mig raklång på gräsmattan och sola lite!
Kram kram

Inga kommentarer: