fredag, juli 25, 2008

halv sju

Ja klockan 18.30 kom min syster in och sa: Nina jag tycker det är dags för dig att vakna nu!
herregud! jag flög upp ur sängen. Har inte märkt något och vad som är ännu värre var att jag hade lätt kunnat fortsätta sova ett tag till. Men det var bara att gå upp och äta hjortstek till frukost och göra sig iordning för att gå till jobbet. Helt knäppt kändes det!
Ännu sjukare var att de hade haft besök av farbror med fru som var i gbg för att se Mamma Mia på scandinavium och de hade kommit och hunnit åka igen innan jag ens var vaken.
Haha det var intressant.
Men nu sitter jag på jobbet och är helt klarvaken. Vaddå vända på dygnet totalt! Imorgon ska jag banne mig ställa väckarklockan aka säga åt någon att väcka mig så jag inte sover lika länge för då kommer jag vara död på söndag när jag går av.
Annars är det lugnt som en filbunke här... Peppar peppar. Nu ska jag gå och dricka en kopp kaffe till=)
:*

Inga kommentarer: