fredag, juli 11, 2008

regnet det bara öser ner!


Ja jag hann inte riktigt ta cykeln till jobbet igår! Men jag tog den hem! Trots att vi hade hur mycket som helst att göra på jobbet och jag sprang fram och tillbaka i korridoren hela kvällen så tog jag cykeln hem. I ösregnet så cyklade jag på rekordfart från Sahlgrenska hem ut till hisingen 11 km. Bara för att jag är en sån envis jäkel så att jag vägrade ringa och be om skjuts hem. Vid Kapellplatsen så rann det från mina byxor! Har aldrig blivit så dränkt i hela mitt liv. Men hem kom jag! Gissa om jag var stolt! victory!

Min syster kom hem ifrån España och honhande med sig ett par örhängen och ett armband till mig. Tackar man tackar!

Idag så har jag varit och besiktigat min bil! Den gick igenom besiktningen yes yes yes! Härligt allt flyter verkligen på!

Nu ikväll ska jag ut och äta middag och sedan gå på bio! Mamma Mia! Riktig familjefilm men det blir nog bra ändå när allt kommer omkring.

Nu ska jag packa inför morgondagen! det kommer att bli tidig uppstigning och resa till malmö och köpenhamn. Kommer nog inte blogga under helgen så nu vet ni det! Ha en go helg allesammans.

Grattis på födelsedagen I =)

Inga kommentarer: