onsdag, juli 16, 2008

Då var man hemma!

Har kommit hem från jobbet! Slappnat av lite grann och ska snart gå och lägga mig! Attcykla till jobbet var dubbelt så jobbigt som det är att cykla hem! Eftersom mitt kära arbete ligger på toppen av ett berg/kulle så är det uppförsbacke när man ska cykla till det istället för nedförsbacke som det är när man cyklar hemåt!
Svettig var jag när jag kom fram det kan ni ge er på! Men en dusch senare så var jag fräsch och fit och taggad att börja jobba!
Imorgon blir det att återvända till arbetsplatsen fast nu inte till jobb det ska bli kul! Sen har lite släktingar "hotat" med att komma och häsla på så de kanske har kommit när jag kommer hem! Ciao

1 kommentar:

Anonym sa...

Till cyklisten: http://goteborg.trafiken.nu/TrafikenNu_Templates/Iframe.aspx?id=550