söndag, juli 13, 2008

Mamma mia vilken helg!

Nu är jag tillbaka från de södra delarna av landet!
Vilken helg jag har haft!
Först så var vi och såg Mamma Mia på bio i fredags! Vilken må bra film det var!
Lördagen körde jag ner till Malmö med Abba Gold på full blast på bilstereon och vi checkade in på vårt hotell där nere! Sedan efter en snabb lunch på Lilla Torg (Malmö är ju hur mysigt som helst) så åkte jag och N över en snabbis till Köpenhamn där vi kollade på lilla havsfrue och kollade lite i affärer innan det var dags att åka tillbaka till Sverige! Helt sjukt vilket språk danskan är! Jag fattade inte ett smack det var lika bra att gå över till engelska direkt!
Idag så åt vi frukost och kollade in Turning Torso! Det är verkligen en fräck byggnad! Jag hade inte haft något emot att bo där inte!
Sedan var det iväg till skogarna i småland och lilla sjögläntan som gällde! Vi klippte gräsmattan och pysslade lite innan vi åkte tillbaka till Göteborg!
Vi har relativt nyligen kommit tillbaka och det är skönt att vara hemma igen men det var så skönt att komma bort lite från vardagen!
Nu ska jag lägga mig ner och sova eller något! Jag är så sjukt trött!

Inga kommentarer: