tisdag, juli 08, 2008

Day off

Gårdagen på jobbet var otroligt seg! Vi hade i stort sätt ingenting att göra på hela dagen! Det var mördartråkigt! Efter jobbet cyklade mamma och jag iväg för att lämna in cyklarna på reparation och sedan fixade jag lite fiskgryta till middagen.
Efter middagen så kom S över en sväng och vi satt och pratade länge länge och sedan så var det dags att gå och lägga mug.
Idag vaknade jag av att telefonen ringde! Jag hade sovit i 11 timmar som en klubbad säl! Kände mig nästan ännu tröttare när jag vaknade men nu börjar jag piggna till! Har suttit och slappat och sedan varit en duktig dotter och tagit hand om stryktvätten här hemma och nu ska jag ta och fixa lite lunch. Kokos kyckling tror jag att det blir! Sedan ska jag hämta hem cyklarna och avsluta dagen med ett box impact pass! Ser redan fram emot det!
X

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Nina! Jag sitter och googlar lite info om Pécs.. Jag hamnade nu mitt i din blogg och det verkar som du pluggar där. Jag ska förmodligen dit i höst och läsa medicin.. Därför försöker jag nu få ett grepp om livet där nere. Om du har några tips maila gärna,
Mvh Amalia, stockholm 8 juli.