lördag, juli 26, 2008

Fågelkvitter

Nu börjar fåglarna kvittra utanför fönstret! Helt otroligt men sant. Här sitter jag och "vaktar" min sovande avdelning. Helt otroligt lugnt.
Men jag har ett stort problem jag är otroligt sötsugen. Klockan är 03.43 och jag vill bara ha något sött. Det enda jag har för att dämpa detta sötsugen med är en sur apelsin. Men what the hell den får duga. Mina stackars tänder får inte vila överhuvudtaget inatt.
Vad som är mer fascinerande är att jag faktiskt är lite trött. Hur är det möjligt när man sov till 18.30? Jaja jag antar att allt är möjligt.
Har kommit på en massa bra saker som jag ska göra idag (där var jag nära att skriva imorgon? när jag har vaknat. Vidare så trodde jag att tidningen var från igår när jag kom till jobbet nu på kvällen bara för att jag hade sett framsidan innan jag gick och la mig... Detta nattjobb gör mig ännu mer förvirrad när det gäller dagar och datum. tydligen var det fredagen den 25e igår!

Inga kommentarer: