torsdag, juli 10, 2008

Can't sleep

Not yet anyway!

Idag har varit en riktigt bra dag! Om man bortser från att katten bestämde sig för att försöka kväva mig inatt och att jag höll på att ramla in i bokhyllan imorse när jag skulle ställa mig upp på mina darriga ben. Men jag hann med allt jag skulle hunnit med innan jobbet (yay och hurra måste vara första gången det händer). Det hände grejer på jobbet! Det var verkligen inte så segt som det har varit de senaste gångerna utan flöt på riktigt ra! Dessutom så introducerade jag den underbara konsten bloggning till mina arbetskamrater så vi får väl se om dom fastnar för det dom med...
Har halvt om halvt lovat att jag ska cykla till jobbet imorgon! Mamma flinade åt mig och sa att det är ju BARA 11 km! Jag muttrade något tillbaka om att jag då faktiskt kan cykla både fram och tillbaka eftersom det BARA är 22 km... Vi får se säger jag bara! Hur knäpp jag känner mig imorgon! Dessutom måste jag och min lilla bil ut på nya äventyr imorgon så om jag ska cykla till jobbet så måste jag gå upp minst en timme tidigare för att hinna med allt...
Känns... väldigt lockande just nu! Tack och lov för att jag jobbar kväll imorgon! Sen är det helg helg helg.
Såg dessutom att min layout på bloggen ser helt knäpp ut på alla andra datorer som inte är min lilla laptop så det måste jag ändra på en vacker dag det med=)
Nej nu ska jag lägga mig och åtminstone försöka sova
X

Inga kommentarer: