onsdag, juli 02, 2008

Sovmorgon äntligen!

Idag fick jag mig äntligen en välbehövd sovmorgon! Deet var så skönt att få sova lite längre än 05.15 för en gångs skull! Natta och jag drog in till stan. Eller ja först så skulle vi tanka min älskade bil! Det var ju ett blondin-ögonblick i sig!
Natta och jag stod på Shells bensinstation och fick inte av tanklocket(det har blivit utbytt till ett med säkerhetslås på )! Det gick verkligen inte vi försökte allt! Efter tio minuter så fick jag erkänna mig besegrad och gå in på stationen och be om hjälp. Ut kommer en kille som vrider om locket och naturligtvis så öppnas det direkt! Crap! Då kände jag mig verkligen som en blondin och man såg verkligen på honom hur enormt kul han tyckte hela situationen var! Två blondiner i kort kjol i en cab som inte kan få av tanklocket på... Oh yeah! Men den bjuder jag på=)

Sedan åkte vi in till stan och handlade det sista natta behövde till spanien och så drog vi hem och gjorde taco-sallad till lunch. Då gick tankarna direkt till groupdinners kan jag tala om...

Nu under eftermiddagen har vi skrapat av gammal färg på huset under taket för där ska det målas om! Jag tror jag har damkorn och flagnad färg precis överallt! Överallt! Dessutom tror jag nog att jag kommer få pneumoconiosis av något slag för allt det färgdammet kan inte vara bra!
Nu ska jag ut och fortsätta kladda med lite färg! Ciao

Inga kommentarer: