måndag, juli 28, 2008

By the pool

Hallå hallå! Här har vi en jet-lagad Nina! Haha eller något liknande i alla fall. Så sjukt lite sömn har det blivit på de två sista dygnen och hur normalt känns det att vakna klockan 01.30 av att man är vrålhungrig bara för att man fikade runt den tiden när man jobbade natt. Men menjag kom i alla fall iväg till jobbet och det var fruktansvärt varmt att jobba idag och därför 10 gånger skönare att komma hem och kunna ta ett snabbt dopp i poolen när man kom hem från jobbet helt klibbig!
alltså med pool menar jag en sådan där uppblåst sak men den är 90 cm djup i alla fall så den är hur härlig som helst!
Imorgon har jag bytt pass så jag jobbar kväll!
Och nu såg jag precis på facebook att mn kompis och gamla gruppledare S från Ungern har gift sig och jag är helt chockad och så jävla glad! Så fina bilder oh my god!
Måste fortsätta titta. Tom mamma kom för jag svor så mycket"

Inga kommentarer: