söndag, juli 20, 2008

Som att vara ett litet barn igen!


Efter att inte ha varit på liseberg på flera år så var det verkligen urkul att vara tillbaka i parken igen! Ännu bättre var det att kära Å var på besök och man kunde ta och snacka om allt möjligt som hänt den senaste tiden!
Men jag måste säga det att trots att man blev som barn på nytt så kändes det att man hade en vuxen kropp:
  • Åksjukan kom tidigare än när man var liten

  • Man inser hur fruktansvärt livsfarligt en del grejer är för ens hälsa

  • Man är helt slut efter halva tiden och måste ta en kafferast för att fylla på energin

  • Man kan räkna ut statistiken för att man kommer förlora på spelhjulen

Men trots allt så har det varit en helt underbar dag med inte alls för mycket folk och precis lagom väder. Dock var det inte det roligaste att bli nedfirad från Höjdskräcken för att de hade tekniska problem och inte kunde släppa ner oss som vanligt. Men det är ju lugnt.
Idag så var vi en sväng på Backaplan och skogalna jag shoppade två underbara par skor! Jag älskar dom. Det gick inte att ta av sig skorna efter de hade kommit på mina fötter! love love love!Nu har även mina släktingar åkt hem så att det blir lite lugn och ro. Dessutom så ringde de från jobbet så jag ska åka in och jobba imorgon! På plastiksidan. =)

A true workaholic indeed. Ledig 6 dagar egentligen och två ordentliga days off blev det! Men jag älskar det=)

Inga kommentarer: