måndag, juli 14, 2008

Dilemma

Hej hej!
Sitter här och käkar lite lunch! Det blev kycklingsallad med mango chutney och currydressing! Väldigt gott!
Strax ska jag åka iväg till jobbet men först så måste jag fundera ut om jag ska riskera mitt liv imorgon på box impacten igen! Det var så sjukt kul men jag vet inte om jag vill utsätta mig för samma situation igen! Jaja vi får väl se hur jag gör!
Idag börjar syster jobba förresten! Första jobbet någonsin *trumvirvel* Nu tycker ajg att vi håller tummarna för att det ska bå bra!
Nej nu måste jag gå och borsta tänderna och försöka få bort lök-andedräkten jag har efter salladen. Inte så trevligt att andas ut lökstank över de stackars patienterna bara föra tt jag tycker det är så himla gott med lök och inte känner lukten själv ;P
Hoppas pappa kommer hem snart också för han har lovat att skjutsa mig till jobbet! Värsta lyxen så här på en måndag!
X

Inga kommentarer: