tisdag, juli 29, 2008

en liten update igen

Ja idag var jag och jobbade. Klibbigt värre. Så fort jag gick typ fem meter så klibbade det överallt. Men det var en stillsam kväll om man jämför med kaoset jag jobbade i igår.
En kollega höll på att skrämma vettet ur mig när jag skulle gå och byta om genom att säga att han aldrig skulle vilja gå i kulverten (där jag byter om) sent på kvällen för gud vet vad som kan stå runt hörnerna där. Kröp nästan fram genom kulverten fram till omklädningsrummet.
Puh äntligen i säkerhet.
Bytte om fort som faaaaan och höll på att hoppa fem meter i luften när jag mötte någon precis när jag skulle fly ut ur säkerheten mot bilen på parkeringen.
(historien ovan är som vanligt starkt överdriven)
Om min käre kollega skulle läsa detta! Inte snällt gjort!
:P
nej nu ska jag gå och lägga mig för jag ska vara på östra klockan 8 och därefter jobba kväll på sahlgrenska. Så det blir sjukhus-sightseeing imorgon. haha

Inga kommentarer: