lördag, juli 05, 2008

Another day at work!

Har vart på jobbet stor del av dagen idag. Men jag började inte förrän 13.30 så jag fick mig sovmorgon och lite tid ute i solen först. Sen när jag kom hem så uppstod ett litet I-lands problem. Mina föräldrar har varit och köpt en bäddsoffa till rummet där jag sover (tidigare på en extrasäng eftersom min säng har de flyttat ner till småland). Men istället för att ha köpt en nice fräsch variant som vi såg på chilli så hade de köpt en tanig liten sak som ser helt malplacerad ut i rummet. Det som var absolut roligast var att innan så hade den kostat lika mycket som den fräscha soffan!
Jag hade precis vant mig vid tanken på att jag måste bädda ihop min säng varje kväll fram tills mamma demonstrerade hur den fungerade och jag såg tjockleken på madrassen jag ska ligga på.
Den är så smal och tunn att jag undrar hur detta verkligen ska gå reste av sommaren...
Min rygg kommer att gå av!
Problemet är den att både mamma och pappa är så glada över detta köp och jag tackade nej till att följa med dom och kolla på soffor idag så jag kan inte med att säga att jag faktiskt tyckte bättre om den andra soffan... Aaaahh verkligen I landsproblem! Jag hoppas bara jag överlever natten!

Inga kommentarer: