torsdag, juli 31, 2008

Så var det Heléne här!

Idag har jag namnsdag! Woho! Heléne är då som sagt var mitt andranamn och eftersom Nina är borttaget ur almenackan (men typ botvid finns väl fortfarande kvar) så firar vi mig på Helena dagen.
Så idag när jag släpade mitt trötta jag upp ur sängen (gårdagen var för jäkla jobbig) så hade jag fått paket och allt på guldbrickan inne i vardagsrummet som traditionen är i vår familj. Jag blev jätteglad!
Sen så har vi fixat present och så inför mammas födelsedag på måndag. Hysch hysch inte säg det till henne! Hon tror att vi var på Bauhaus och kollade på gräsklippare... En hel dag...

Medan vi stod i affären så ringer en kollega från jobbet. När jag svarar så ropar hon i telefonen: Niiiiiiinaaaaa jag vill att du ska komma och operera mig. haha så härligt! Trodde de skulle kalla in mig men hon ville bara byta pass med mig!

Sen när vi kom hem och jag hade halvt solsting så ringer de från mitt lilla jobb (de saknar mig redan har ju bara varit ledig några timmar) och innan jag vet ordet av så har jag lovat att jag ska jobba natt.
Till saken ska vi ju säga att jag inte har lyckats sova på eftermiddagen och precis ställt tillbaka jetlaget jag fick från de fyra andra nätterna. Detta kommer att bli intressant!

Ah well det blir väl kaffeknarkande som vanligt=)

1 kommentar:

Anonym sa...

KUUUL att träffa dej och din familj i lördags! Grattis på namnsdagen!!
Kram från Bodil