onsdag, juli 16, 2008

En liten stund senare

Så har jag äntligen lyckats få tag i internet! För den internetberoende människan jag är så är det inte så trevligt att komm hem till ett internetlöst hem! Men idag funkar det faktiskt! Jippie!

Igår så jobbade jag på dagen och jag var faktiskt chockad över att det inte var så jobbigt att gå upp som det brukar vara. Sen så sprang jag in i en sjukgymnastkompis från 16. Det var verkligen kul att se honom igen och definitivt en bra start på dagen som bara blev bättre och bättre. Lagom med saker att göra på jobbet, lagom tempo och framför allt så pratade jag med en av plastikkirurgerna och jag ska få gå bredvid honom någon gång tors-fre. Jag blev så himla glad! Det gjorde verkligen hela min dag1
Tur att jag hade humöret i topp för inte nog med att det började regna igen när jag cyklade hem och jag såg ut som jag skulle flaxa iväg i min regncape så hade mamma snott mina nycklar ur min jackficka i skåpet så jag kom inte in hemma när jag väl kom hem och det vara bara katten hemma och hon är inte tränad att öppna dörrar...
Tur var att min syster slutade jobbet ungefär i samma veva så vi stämde träff ungefär på mitten mellan hennes jobb och hem och gick sista biten tillsammans och pratade!
Kvällen tillbringades med att stryka tvätt framför tvn. alltid lika kul!

Nu ska jag göra mig iordning och sedan cykla till jobbet!Det är nästan soligt ute så vi får väl se om det håller i sig en timme till!
Ha en bra dag everybody!
Kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Katten behöver definitivt tränas bättre =)