söndag, juni 29, 2008

Carried away

Hej och hopp!
Nu har jag jobbat hela helgen och det har inte varit överdrivet mycket att göra så tiden har gått ganska segt faktiskt. Igår kväll så lyckades jag dessutom köra vilse på väg hem från jobbet. Jag förstår inte hur man kan göra något sådant på en sträcka som jag kör fram och tillbaka varje gång jag jobbar men det var helt möjligt tydligen. Jag var tvungen att köra av vägen jag körde på för att det stod en OLA-ambulans med sirenerna på mitt ivägen (jäkla Metaltown) och hamnade upp på en lite skitväg där det stod bilar parkerade överallt så jagkunde inte vända. Tillslut så delade sig vägen och där satt folk och hade picnic mitt på gatan med solstolar och engångsgrill och jag vet inte vad. (igen jäkla metaltown eller western riot eller vad det nu var) finally så kom jag till ett hus mitt ute i ingenstans och där var jag tvungen att försöka vända bilen på typ en femöring eftersom vägen tog slut. Tillslut kom jag på rätt köl och kunde ta mig hem. Kom hem nästan samtidigt som jag brukar göra och jag slutade en halvtimme tidigare än vad jag normalt gör... Grrrrreat

Idag så var det mer jobb! Jag avskyr verkligen att gå upp halv sex på morgonen kommer aldrig tycka om det och sen jobbade jag dag!
Nu på kvällen har jag varit och sett Sex and the City filmen med en kompis och jag är helt tagen. Trodde inte den filmen var något för mig eftersom jag inte har följt serien men jisses vad bra den var. Nu sitter jag här och funderar över varför jag slutade gå med högklackade skor hela tiden?
Dessutom ska jag skärpa mig och ta mig ur min jag-bryr-mig-inte period utan här ska det tas tag i allt som jag inte orkat fixa med tidigare! Jag älskade sånt tidigare men på senare tiden har det bara förfallit.
Men nu viskar en fågel i mitt öra att det är match och tacos som väntar. Få se om jag orkar se hela matchen för det är ju tidig morgon imorgon med som gäller=)

Inga kommentarer: