söndag, juni 15, 2008

fortsättning

Efter alla bravader igår så blev det sverige kamp på lemon! Lite tråkigt att sverige förlorade men det var ju bara att acceptera. Efter det så gick vi upp och så blev det lite vinfestival med en hel del vin och mysigt sällskap. Blev lite improviserad beatbox, lite allmänkunskapstestning,lite allt möjligt faktiskt. Sedan så blev det en tur in på dante där någon helt plötsligt kom på att det vore ju helt perfekt att dra till balaton dagen efter (=söndag). Bussen till Balaton går 05.45 klockan var nu 02.15.. Well gänget löstes upp och vi gick hem för att sova två timmar för att sedan vakna upp för att inse att halva gänget inte klarade av att komma upp så då var det bara att fortsätta sova. Tack och lov säger jag för de rödsprängda ögonen av alldeles för lite sömn som mötte mig i spegeln 04.45 var inte vackra.
Idag (söndag) så roade jag och S oss med planet earth film, fruktsallad och safarifilm. Skulle egentligen haft picnique på tettye men på något magiskt vis så råkade det vara ett litet moln ivägen för oss när vi skulle dra dit så det blev inte av =)
Nu på kvällen har vi sett en kul film, beställt världens största pizza och bara tagit det lugnt! Det behövs inför imorgon!
Summan av helgen är att den har varit sjukt bra och jag hoppas resten av min lilla semester här nere innan jag åker tillbaka hem blir likadan=) Nu ska jag sova för imorgon då händer det grejer=)

Inga kommentarer: