tisdag, juni 17, 2008

Ytterligare en dag in paradise

Jag har det för bra helt enkelt! Mår som en prinsessa och känner verkligen hur livet börjar återvända till kroppen!
Skulle vilja säga att jag känner mig utvilad med men det skulle tyvärr vara en stor lögn. Kommer man promenerandes hem när andra människor går till jobbet så får man skylla sig själv. Intressant gäng på tågstationen imorse. Det var faktiskt sorglig riktigt sorgligt. Slut på en väldigt mysig tid! Men den kommer tillbaka efter sommaren=)
Ytterst händelserik natt i alla fall! Helt störd på många sätt och vis men jag tänker inte säga mer om det här=)
Nu sitter jag i alla fall här och äter frukost! Smörgåsar med makrill i tomatsås! Så jäkla gott men jag tror jag trodde jag var hungrigare än vad jag egentligen var eftersom jag gjorde sex små frallor. Orkade typ en och en halv... men men! Måste ändå tömma kylskåpet så!
Nu ska jag ta och klä på mig och möta mitt kära adnex och gå och lägga mig vid poolen. För jo naaturligtvis kom sommaren idag! Haha så går det när man åker hem alldeles för tidigt! Moahahaha vi som stannar kvar ska bli bruna i alla fall=)

Inga kommentarer: