torsdag, juni 19, 2008

The end

Ja då ska vi se!

Igår var det en dag då jag sprang runt och fixade allt möjligt inför hemresan. Städade lägenheten och annat kul hela dagen! Sen på kvällen blev det ju att se katastrofmatchen sverige-ryssland på lemon. Det var ju ett sådant fiasko att vi gick vidare till replay där militaryguys satt och så tog vi en drink tillsammans med dom och tog även en tur om vinfestivalen!

Sen blev det en promenad hem och sängen för min del!

Idag har jag varit en tur hos Ildikó det var skönt, länge sedan sist! Jag var även och hämtade mitt MRSA test på microbiologi dept och sedan låg vi vid poolen på efter middagen.

Sist men inte minst så avslutades dagen på Arizona där vi åt en god middag!

Alltså jag måste bara säga! Detta kommer bli sorgligt! Lämna detta underbara ställe och mina fina vänner! Riktigt tråkigt!

This is the end of an era som vi sa tidigare ikväll!
Kommer sakna dig massor gumman!

Inga kommentarer: