onsdag, juni 18, 2008

People always leave!

Ja igår var ytterligare en sjukt bra dag om man bortser från den lilla punkten att man var tvungen att säga hejdå till 3 underbara människor här i lilla Pécs som tog sommarlov tidigare än undertecknad.
Igår så blev det Frankrike-Italien match på Lemon! På bordet bakom oss satt ett gäng ungrare och i det gänget så var den mest högröstade person jag någonsin hört. Han lyckades föra sånt oväsen under matchen helt själv att jag blev helt fascinerad av honom. Herregud alltså!
Efter matchen så mötte vi upp T och W på Arizona eftersom T åker hem idag! Grrrrr!
Nej nu idag är det en ny dag men fullspäckat schema! Först nu vid 9 så ska jag till Registrars office och fixa lite pappersgrejer, vidare till Arkad där jag måste fixa internet bolagsgrejs över sommaren och handla lite nyttiga saker! Sedan Ska här tränas och städas och packas eftersom det ska vara lite dåligare väder idag så att man kan helt slappa imorgon när det bra vädret ska komma tillbaka! Men nu inser jag här att jag kommer bli sen (som vanligt) om jag inte går typ NU (sitter i pyjamas) Ah well tur att mitt adnex är van!

Inga kommentarer: