lördag, juni 21, 2008

Hemma i götet!

Ja nu har jag lyckats förflytta mig över halva europa igen! Klev in lite lätt sliten runt 18.50 tiden igår kväll efter att ha tagit ett tåg från Pécs kl 06.15 på morgonen. Sedan var det middag hemma hos oss med ett par grannar från 19 följt av match på tvn. Så när jag äntligen kom isäng så var jag ganska så trött!
Sen fick jag intressant anatomifrågor mitt i natten som jag inte kan komma ihåg vad jag svarade på riktigt eftersom jag var helt nyvaken men det löste sig nog! Idag har jag ätit frukost, sen gick jag och syster på en promenad eftersom min rygg totalt kollapsade av allt sittande igår.
Nu ska jag "plugga" lite... Har bara 50 sidor PM som ska kunnas innan praktik ska påbörjas! Lika bra att sätta igång
Nu ropar pappa att det är dags för mat! Skönt att slippa laga den själv=)
X

Inga kommentarer: