fredag, juni 27, 2008

Hello hello

Ja jag har inte direkt varit någon stjärna på att uppdatera de senaste dagarna men jag har varit för trött helt enkelt! Jobbade då från 07-16 som i onsdags som sagt och sedan var jag helt färdig. Men mötte i alla fall upp belsebub på vasaplatsen och så tog vi oss en fika på espresso house efter jobbet! Det var så härligt att se henne igen!
Igår så var vi en sväng inne i stan och letade efter bikini till syster yster som drar till spanien nästa vecka! Äckligt äckligt! Sedan efter stan så käkade vi sushi! Yay!!!! Länge sedan sist och sedan gick syster och jag iväg på ett dansstep pass! Senare under kvällen så kom S över och vi kollade på Hipp Hipp filmen! Haha strålande bra! Sen hämtade jag upp min kära far vid Trädgår'n och sedan somnade jag!
Idag har jag gått omkring och känt mig som en 80 årig gumma eftersom jag har en fruktansvärd träningsvärk. Aj aj aj det gör ont att bara förflytta mig! Vi har städat här hemma, syster och jag har fixat med hennes telefonkort inför spanien och lite andra grejer. Nu i helgen så ska jag jobba på plastiken så det ska bli kul! Lilla Nina från hand ska gästspela som plastikare =)
Ikväll ska jag bara ta det lugnt och se en film som heter No reservations tror jag. Lite femminuterskola till det så är kvällen perfekt!
Nej nu kan jag inte maska mer utan måste gå upp och fortsätta hjälpa mamma att städa! Ciao ciao

Inga kommentarer: