måndag, juni 23, 2008

and another day has passed

det var så skönt att träna igår! Lite ovant med alla high-tec maskiner på sportlife men efter att ha sett lite borttappad ut så fann jag mig och kunde träna på som vanligt.
Idag har vi varit i ullared! Tjohej! Herregud jag citerar S det är hög chans att få hjärnblödning där inne! Men vi fick köpt en hel del! Bla mjukis-capris ett träningslinne och massa annat smått och gott. Utanför affären så handlade jag även ett par gummistövlar från Viking så nu ska ni se att imorgon kommer det sluta regna och inte börja igen förrän jag åker tillbaka ner till ungern på grund av detta!
Vi införskaffade också X antal DVD filmer så nu har vi haft filmmaraton! Vi tände till och med i kaminen så det var verkligen hur mysigt som helst medans regnet öste ner utomhus!
Nej men nu ska jag gå och lägga mig för imorgon måste jag upp tidigt för provtagning på sjukhuset! Ska se om de lyckas hitta något place att stick mig på!
X

Inga kommentarer: