lördag, augusti 30, 2008

A whole new day!

Vaknade 2 minuter före jag hade sagt att jag skulle gå upp! Härligt! Det är lite skrämmande att jag börjar vänja mig med att gå upp tidigt varje dag.
Natta och jag åkte in en sväng till stan för att kolla upp ett par saker. Vi kom hem med var sin vinterjacka. Skönt att ha det avklarat även om det var lite konstigt att shoppa vinterjacka trots att det är värsta sommarvädret ute.
När vi kom hem så fick vi förtjäna våra vinterjackor. Natta borstade pappas kavajer och jag klippte gräset. Gräsklipparen som mina föräldrar har är svintung att dra över gräsmattan så nu slipper jag åka till gymmet denna helgen :P.

Jag som är en disneyfantast blev helt slagen av häpnad över videon nedan. Natta visade mig den på datan och jag bara måste posta den. Killen som sjunger är helt otrolig. Han sjunger A whole new world från Aladdin(Duett mellan Aladdin och Jasmine). Lyssna ända fram tills Jasmine ska börja sjunga...



Häftigt va?

Inga kommentarer: