söndag, augusti 10, 2008

Nu är vi tillbaka i sverige!

tack och lov att jag slapp köra den här gången!
Det var så skönt att bara åka i baksätet och inte göra någonting!
Nu har vi kommit hem och semestern var över för denna gång. Imorgon börjar pappa jobba igen, mamma jobbar och jag har praktik i trollhättan.
Lite lätt pirrig i magen men jag ser verkligen fram emot detta! Det ska bli så kul! Undrar bara om jag kommer få sova något inatt och sedan bilfärden upp är väl inte det roligaste att tänka på men nu har jag lyckats flörta till mig pappas bil så jag får i alla fall köra en bekväm bil upp. Egentligen har jag mamma att tacka för detta för hon ville att jag skulle köra den säkraste bilen och detta råkar vara pappas bil!
Har dessutom redan fått agera doktor ikväll då min mor i övre medelåldern ramlade ner från en stol i min systers rum oh stukade foten. hon var en väldigt besvärlig patient och jag fick säga till på skarpen så att hon skulle sitta stilla med foten i högläge! Usch och fy men hon haltar inte lika mycket nu i alla fall!
Men nu ska jag ta en dusch och krypa till kojs. väckarklockan ringer klockan 05.15 imorgon! Jippie!
x

1 kommentar:

Anonym sa...

Övre medelåldern... Fnys