fredag, augusti 01, 2008

Det är bara att fortsätta hålla igång

Ja det blev en mysig eftermiddag/kväll på stan med mina söta kompisar. Islatte med vanilj på mitt favoritställe när det gäller kaffe- Espresso House och sedan after work-öl och middag på en indisk resaurang vid Första Långgatan.
Men nu är jag trött! fruktansvärt trött men jag har ingen ro i kroppen så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Något känns fel och fötterna vill inte sitta i ro och därför kan jag inte sova.
En annan oroväckande grej som jag stötte på när jag kom hem:
Min lilla bratsyster kommer ner i datarummet och säger: Jag har hittat det perfekta gymmedlemskapet. Kostar bara 12 000 kr per år på Haga badet. (Jag håller på att sätta äppelkakan i halsen och stirrar på henne som om hon var ett UFO. ) Jo men lyssna här och så radade hon upp alla finesser och grejer...
Hon som jag inte kan få med mig till Sportlife ens om jag skulle be på mina bara knän... Men 12 000 kronors gymkort på Hagabadet skulle man ha. yeye jag undrar om det någonsin kommer bli en vettig människa av henne. Tur för vår familj att hennes nuvarande lön inte räcker till det...

Inga kommentarer: