lördag, augusti 16, 2008

Stress i själen

Jag klättrar på väggarna. Har absolut ingen aning om varför. Kan vara något med att jag inte gjort något som helst vettigt på hela dagen. Mamma kom hem från mattlandet med utrop om att det finns massor med snygga mattor där som ajg skulle kunna ha i min hall nere i ungern.... Problemet om hur jag jag kan frakta ner dom kvarstår. Jag har fortfarande lite svårt att se att jag skulle få plats med allt i min resväska...
Satt och såg på sammandragen från OS sändningarna och jag kan säga att jag inte är speciellt imponerad. mycket konstiga grejer som händer därborta i Peking...
Det är förresten bara jag och mor hemma nu! Natta är hos sina kompisar och pappa är i skottland. Jag själv har en obeskrivlig lust att börja packa min resväska och ge mig av emot Pécs. Vet inte varför riktigt. Men det känns som om det är dags för skolan att börja snart. Det gör den ju iofs också men det känns så himla långt tills dess. Tror dessutom att min familj skulle ta det mindre bra om jag började packa redan nu så jag får väl vänta med det i två veckor eller något!
För att ha något att göra så har jag försökt fixa mitt externa minne som gick sönder helt utan anledning här hemma. Mitt lilla liv! Snyft. Jaja livet går vidare!
Nu får jag gå upp och hålla mamma sällskap!

Inga kommentarer: