lördag, augusti 30, 2008

P.S

Jag tror jag precis har settt den bästa filmen på väldigt länge.

Eftersom pappa åkte iväg och grillade med ett par kompiar så bestämde mamma, jag och Natta oss för att vi skulle ha en tjejkväll med pizza och hyra en film. Vi hyrde P.S I love you.

Från det att filmen i stort sett började till slutet har jag gråtit konstant!

Okay jag brukar ibland bli tårögd och kanske tom fälla en tår någon gång när jag ser något bra eller sorgligt eller så. Men detta var Niagarafall.

Flera meter med hushållspapper gick åt och Natta satt och skrattade åt mig och mamma som numera inte behöver duscha kväll!

Så här sitter jag nu med svullen näsa och tårar högt upp i ögonen helt rödflammig. Allt jag kan tänka är bara wow!

Vilken film! Så mycket kärlek!

P.S I love you

Inga kommentarer: