måndag, augusti 18, 2008

På rätt väg!

Idag har verkligen allt gått rätt!
  • Jag har fått ett parkeringstillstånd så jag slipper lägga ut dyra pengar på P biljett hela tiden.
  • Vi hade gött teamwork idag och lyckades bli färdiga innan ronden!!!!
  • Det spöregnade inte på vägen hem. Faktiskt så regnade det inte alls.
  • När jag kom hem så hade pappa sett att biljetten hem som vi har kollat på har sänkts från 1300 kr till 290 kr! Jippie så nu är hemresan bokad.
  • Samma intelligenta man löste mitt problem om vad jag ska bjuda på på jobbet på onsdag.
  • Jag och Drops tog en långpromenad runt området nu ikväll. Det var så skönt att få promenera lite och så superväder också.

Livet är bara härligt. Dessutom har jag insett vad min tidigare rastlöshet verkligen är. Det är hemlängtan. Tro det eller ej men nu börjar det kännas att jag inte är hemma i min lägenhet.

Nu ska jag vara lite duktig och kolla på lite kurser som jag ev ska läsa till hösten.

Inga kommentarer: