tisdag, augusti 05, 2008

Hisingen runt

Ja nu idag efter jobbet så har vi åkt Hisingen Runt med familjen. Det var en väldigt mysig båttur och vi hade ju sån himla tur med vädret så bättre än så kan man inte ha det. Vi åt en jättegod middag ombord och jag lärde mig massa kul fakta om min lilla ö.

Sen till den stora saken. Idag så kom båda min och Nattas nya mobiltelefon. Jag.... fattar... ingenting.
tror jag börjar bli gammal men minns ni på den goda tiden där man bara kunde köpa en telefon och sedan bara swing it och allt gick bra. Detta gäller tydligen inte längre eftersom det är ett helt annat system i den här telefonen. Jag blir galen! tror jag blir tvungen att sätta mig och kolla på instruktionsvideon imorgon för detta är lite jobbigt. Det tog mig en kvart att hitta vart man ändrade till svensk inmatningsspråk när man skulle skicka sms.
Hardcore! well imorgon så jobbar jag kväll så jag får sova ut i alla fall...
Just det för alla kompisar som läser bloggen så funkar inte mitt mobilnummer fram till den 13 augusti för jag håller på att byta operatör så om ni vill ha mitt tillfälliga nummer hör av er till mig via mail eller msn eller något!
Nu ska jag sova! Natti natti

2 kommentarer:

Anonym sa...

När elekroniken krånglar, då är det: ÅLDERN!!!
Fniss...

Anonym sa...

Och när man inte kan stava till elektronik, då är man nära ålderdomshemmet...