fredag, augusti 29, 2008

Shocking news


Ja idag har jag gjort något jag bara sett på TV tidigare!

Mest då sjukhusserier naturligtvis! Mest då det är som mest action och huvudpersonen håller på att dö på sjukhusbänken.

Fast idag var det inte George Clooney eller någon annan snygging som höll i paddlarna utan jag!

Det var det häftigt! Verkligen häftigt.


Som jag sa till mamma och co. Det har varit ett chockerande slut på veckan.


Blev totalt idiotförklarad idag på ett speciellt elektronikföretag när jag frågade om laptopen som jag tittade på hade DVD brännare.

- Aaaalla dagens datorer har DVD brännare nu för tiden. Det är nästan så att DVD håller på att dö ut.

Jaha ursäkta att jag inte köper bärbara datorer varje dag ch att jag inte kan ett skvatt om dom för den delen helelr. Men han hade glimten i ögat när han sa det så han är förlåten.


Sist men inte minst så har vi ätit grillat med beanaisesås och bulgur. Till efterrätt var det glass med after eight och maränger. Så himmelskt gott! Till sist avslutadces dagen med Shrek 2 en av de bästa filmer som har gjorts!

Nu ska jag sova! Puss på er

Inga kommentarer: