lördag, augusti 23, 2008

Så var ännu en vecka avnklarad

Ja och det är helg helg helg. Igår kväll blev det ännu mer kräftor hemma hos oss eftersom G och E kom över för att planera vart familjerna A och Ö ska fira jul. Idag bokades resan in och mitt största problem just nu är hur jag ska ta mig från Pécs till Salzburg mitt i examensperioden men det löser sig.
jag och natta hängde på in till stan och sen åt familjen lunch på Jensens Böfhus. Det var jättegod mat verkligen.
Det var mycket folk inne i stan! På vägen hem så vägrade Natta sitta i framsätet när jag skulle köra med kommentaren att det är inte säkert att sitta i framsätet när Nina kör bil utan kaffe i kroppen=)
sant så sant men hem kom vi i alla fall och nu ska jag lägga mig och vila så jag orkar med nästa tur in till stan lite senare då jag ska träffa A och V.

Inga kommentarer: