söndag, augusti 31, 2008

Project Runway

Nja inte direkt men jag lyckades lägga upp ett par gympa byxor i alla fall. Det är jag stolt över. Men mina chinos får mästeruppläggaren (läs: mor) göra!
Efter att jag skapat en ny design på byxorna så drog jag med natta på lite gamla heroes avsnitt som hon inte har sett... Det var så skönt att bara sitta i soffan och totalt släppa alla tankar. Slappa helt enkelt. Samla krafterna.
Imorgon så är det dags för akuten. ER. Ska spana extra noga efter George Clooney då för jag har hört att det är där han håller hus.
Jag kan tyvärr inte tala om ifall väskan går att stänga eller inte eftersom allt inte är nerpackat än men det ska gå. Så enkelt är det!
Ska gå upp och göra lite sallad till middagen. Sen måste jag fortsätta städningen av rummet.
Sist men inte minst så måste jag se till att komma i säng i lämplig tid för det är ju tidigt upp som vanligt imorgon!
X

Inga kommentarer: