söndag, augusti 03, 2008

Vad ska man hitta på!

Har precis kommit hem från jobbet...(okay okay stannade kvar och fick vara med på en operation efter jobbet=) )
Hemma ligger fyra tonårtjejer i soffan samt på en uppblåsbar madrass och kollar på filmen Chicago. Man försöker få någon kontakt med dom men detta resulterar i enstaviga svar eller mummel. Jag ger upp! Dessutom funderar jag på om inte alla fyra redan har sett Chicago innan så jag vet inte varför det inte går att få kontakt. Jag är väl inte tillräckligt cool eller något=)
Men pigg är jag! Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men jag får nog snart dra mig till sängen så min dygnsrytm blir mer knäpp än den redan är!
Well well gonatt på er allesammans

haha vaddå minne som en guldfisk. Fick förfrågan på jobbet om jag har bloggat något idag... Svarade att nja jag tror jag bloggade igår men jag är inte säker. Nu ser jag ju att jag skrev ett inlägg bara två timmar tidigare idag. Snacka om tankspridd!

Inga kommentarer: