tisdag, augusti 19, 2008

Kattkräk

Bokstavligt talat!
Nu efter jag kom hem från trollhättan så har ajg bara slapapt. Sen så kom min lilla sötnosgranne S över och av henne fick jagroligt strössel så jag kan baka fler häftiga cupcakes i framtiden. Sen kom ett par grannar över och stannade föra tt prata lite. Mormor ringde för att gratta mig på födelsedagen (fel dag men ändå) och allt var frid och fröjd.
Så när sällskapet skulle gå så ser vi att Chanel aka kattkräk har kräkts mitt i hallen på golvet. Inte nog med det! Hon passade även på att spy rätt i mina skor ute i hallen också. Av de fem par skor som står uppställda i hallen så väljer hon naturligtvis mina skor när hon bestämmer sig för att flytta sig fem meter och spy vidare på en annan plats. Jag är inte speciellt förtjust i den katten just nu.

Inga kommentarer: