fredag, augusti 08, 2008

Sista dagen på jobbet!

Det blev verkligen en perfekt sista dag!
Det var mycket att göra och uppgifterna avlöste varandra hela tiden. Jag lärde mig lite nya grejer och sedan så lugnade ner sig så folk hade tid att sätta sig ner och äta tårtan som jag hade gjort. Jordgubbsmoussetårta med chokladbotten.
Sen fick jag en bok som jag kan läsa när jag är klar med den jag håller på med nu och ett jättefint kort av avdelningen! Jag blev så himla glad! Ni är för goa! Kommer sakna er!
efter jobbet blev det hem och packa iordning det sista och sedan iväg till Köpenhamn!
I bilen på vägen ner så utnämnde jag mig själv till pristagare av nobels fredspris för att stoppa tredje världskriget från att hända haha.
Vi checkade in på Scandic Hotel i Hvidövre som ligger 20 minuter med buss från Ströget
:-*

Inga kommentarer: