måndag, augusti 04, 2008

Grattis lilla mamma

Idag fyller min lilla mamma år!
Detta och min lediga dag har jag firat med att åka fram och tillbaka till trollhättan för att spana in min praktikplats!
sammanfattning: regn regn regn ösregn. Men NÄL var ett jättemysigt sjukhus så detta bir nog jättebra.
I och med att jag fick sällskap i bilen av pappa så blev det lunchstopp på Lyckornas golfklubb där jag åt grymt god gravad lax med gräddstuvade potatisar.
Sen blev det att åka vidare hemmåt och nu har vi ätit middag med lilla mamma och strax blir det kaffe och tårta. Fromagetårta närmare bestämt! Sen ska jag nog sova för imorgon ska jag upp tidigt för att jobba och sedan blir det Hisingen runt med familjen på kvällen så håll tummarna för att stormen drar förbi.
Är det inte lite kul att jag har varit på sjukhuset 14 dagar i sträck och sedan på min enda lediga dag innan jag slutar så ringer de mig för att höra om jag kan jobba. denna gången sa jag faktiskt nej för jag kände att jag hade lust att vara ledig. Men det verkar ju i alla fall som om de saknar mig när jag inte är där...=)

Inga kommentarer: