onsdag, augusti 06, 2008

Lugn och ro på jobbet

Ja det är en lugn lugn kväll och här sitter jag på jobbet. En kär kollega har precis utpekat mig att vara bloggberoende då min bloggning överskred över ett inlägg per dag och ad kan jag säga?
Denna lilla bloggen är min bebis. Ett litet utrymme att få skriva massa tjafs utan att folk tröttnar på att lyssna. De kanske blir trötta på att läsa men det är något helt annat.=)
Snart är det dags att göra iordning kvällsmat till patienterna...
Det regnar ute....
Det är ungefär allt jag har att skriva ikväll inte mycket mer har hänt sen igår. Det är två dagar till kvar på Sahlgrenska för i år. Måste kolla upp något trevligt som jag kan baka åt dom eftersom de har stått ut med mig en sommar till!
Frågan är bara vad!
Well nu ska jag fortsätta jobba!

Inga kommentarer: