söndag, augusti 03, 2008

En kopp kaffe i datarummet.

Fy inatt har jag verkligen sovit dåligt. Har ingen aning om vad det berodde på men men vad ska man göra åt saken. vaknade tom en timme före väckarklockan av att det fullkomligt vräkte ner utanför! det var full storm verkligen.
Uppe i själva huset så ligger fortfarande fyra tonåringar som döda sillar. De reagerade inte när jag gick upp, tog en dusch, stängde av fläkten och fixade en kopp kaffe. Om man ändå kunde sova så hårt haha.
Men det var ändå ganska bra att jag kom upp för jag har mycket som ska fixas före jobbet. Först och främst så ska jag åka iväg och köpa kaffebönor till mammas present imorgon. Sedan ska jag steka upp lite fläskfiléer som jag inte hann göra igår så då får det bli idag. Sist men inte minst ska jag packa ihop allt och ta mig till jobbet i stormen.
Sounds good

Inga kommentarer: